Vyšvihali sme si nový brand: Čo to pre teba znamená?
Konečne je to tu. Začali sme s tým ihneď po Januárovej švihadlovej výzve. Cítili sme, že potrebujeme zmenu v tom, ako chceme, aby nás vnímalo okolie, ako sa chceme prezentovať a komunikovať. Odborne sa tomu hovorí rebranding. Vyplynula z toho zmena loga a vizuálneho štýlu, čo už môžeš vidieť všade – na webe, v portáli, na merchi aj v našej komunikácii. A máme aj nové kancly.
Rozpitvali sme naše hodnoty
Nešlo nám len o kozmetickú úpravu loga, išli sme pekne na dreň. Prebrali sme naše hodnoty a ujasnili si naše smerovanie. Rozhýbať svet – to je naša hlavná misia. Ale tento raz sme si povedali, že musíme zapojiť úplne každého. Deti, Švihákov a Švihandy každého veku, jednoducho všetkých, ktorí majú chuť hýbať sa a baviť sa. Chceme totiž, aby pohyb bol predovšetkým zábava, nie povinnosť.
Švihanie totiž nie je len o spaľovaní kalórií, ale o tom, že spoločne tvoríme komunitu ľudí, ktorí sa navzájom inšpirujú – či už v našom Švihej portáli, skupine na Facebooku a sociálnych sieťach alebo na šviháckych zrazoch, workshopoch a festivaloch. Celé toto hnutie, ak to tak môžeme nazvať, nás neskutočne nabíja energiou – a my tú istú energiu chceme vracať aj tebe.
Nové logo a nový brand
Chceli sme, aby naša značka bola taká, ako ju cítime vo vnútri. Energická, podporujúca, vtipná. Jednoducho ako my všetci. Značku Švihej už dávno netvoríme len my dvaja – bráchovia Tom a Mára. V tíme nás je už viac ako 10 a tiež máme našich nezadržateľných Švihangers a Ambasádorov, ktorí pomáhajú šíriť našu misiu. Najväčšia zmena prišla v dizajne, v rámci ktorého sme redizajnovali stávajúce logo, aby bolo viac naše. Dva mesiace nám trvalo zmeniť písmo v logu a účes postavičky.😅 Nie, sranda.
Taktiež sme posunuli náš vizuál na nový level – je modernejší, energickejší a hlavne pripravený rozhýbať svet. Náš nový vizuálny štýl tak symbolizuje nespútanú energiu, túžbu po dobrodružstve a odvahu žiť život naplno. Naše grafiky teraz dopĺňajú linky, ktoré nesymbolizujú nič iné ako švihadlo samozrejme. Na prvý pohľad tak spoznáš, že ide o nás. Nesmieme zabudnúť ani na naše motto Skoč do toho, ktoré nájdeš aj na našom merchi.
Nový web a nový merch
Zmena vizuálneho štýlu sa musí prejaviť všade, počnúc naším webom a Švihej portálom. V momente, keď čítaš tento článok, už sme nový dizajn nasadili. Čo na zmeny hovoríš? Mení sa ale aj všetko ostatné - od grafiky na sociálne siete alebo tlačovín, cez newslettery, až po to, čo ťa možno zaujíma najviac – nový merch. Mrkni na naň, nájdeš tam úplne nové čelenky, náramky, tričká a tiež mikiny. Tak na to mrkni.
Limitovaná edícia Katana Rope Korálikové - Vypredané
Ale to nie je všetko. Pri tejto príležitosti sme si pre teba pripravili špeciálnu limitovanú edíciu korálikového švihadla s čiernym lankom (to normálne nekúpiš) a koráliky v našich farbách, ktoré sme navliekli v špeciálnom poradí. K tomu navyše dostaneš 3 samolepky, ktoré vidíš na priloženej fotke.
Nezabúdaj, ide o limitku, ktorá už nikdy nebude znovu k dispozícii.😱
Nové kancly a nová energia
Aby tých noviniek nebolo málo, dnešným dňom sme sa oficiálne presunuli do nových kancelárií. Dôvod bol jednoduchý. V predchádzajúcej kancelárii sme sa mačkali v 6 až 7 ľuďoch na 50 metroch štvorcových a poriadne sa tam nedala ani urobiť káva. Potrebovali sme niečo väčšie, komfortnejšie a hlavne reprezentatívnejšie. Tak sme si povedali, keď už, tak už.
V našich nových kanceláriách máme hneď pri vstupe chill zónu, kde vo voľných chvíľach hráme šípky o pení... teda o kávu. Ďalej tam nájdeš Švihovňu – taký náš malý gym s podlahou na skákanie, kde môžeme nakrúcať švihacie videá. Ďalej je tam kreatívne hniezdočko s meetingovkou, kde sa môžeme všetci stretnúť a spoločne vymýšľať nové nápady. Mrkni, ako to u nás vyzerá. 👇
Toto nie je koniec
Toto nie je koniec, ale začiatok niečoho veľkého. Rebranding pre nás nie je len o tom, ako vyzeráme, ale hlavne o tom, aký vibe všetci tvoríme. Spoločne môžeme posúvať hranice a objavovať, kam až nás táto švihadlová jazda zavedie. Vďaka, že si pri tom s nami.
Tomáš Vaněček, zakladatel Švihej.cz
Rebranding po vizuálnej stránke prežíval skôr Mára. Ja sa viac zameriavam na naše hodnoty a poslanie. Kryštalizovalo to v nás už dlhší čas a sme veľmi radi, že sa nám rebranding takto podaril. Navyše to vyšlo perfektne načasované s presunom do nových kancelárií.